torsdag den 29. september 2016

DIY papmache gine med runde former

Lav en gine med rigtige kvinde former ud af stanniol, hjemmelavet lim og papmache.

Processen er lidt lang, men hvis du ligesom mig elsker at være kreativ og nusse med tingne, så vil du finde nydelse i dette projekt.

Ginen kan laves fra bunden udelukkende i stanniol, du kan også gøre som jeg har gjort her. Starte opbygningen med en gammel barbie dukke. Byg ginen op lag for lag og pres faconen frem med små blide tryk, således at der ikke opstår storer hårde og skæve klumper.

Jeg har optaget det hele på video og for at det ikke skal virke alt for uoverskueligt har jeg delt videoen op i 5 mindre videoer.

I denne første video (1/5), viser jeg hvordan jeg former kroppen ud af stanniol udenpå barbiedukken.



De næste videoer i serien kommer til at indeholde:
Video 2/5 hjemmelavet lim og papmache
Video 3/5 sådan får jeg ginen af dukken
Video 4/5 lukning og forstærkning af ginen med endnu et genbrugsmateriale
Video 5/5 finpudsning af ginen og forslag til dekoration og montering på fod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar